Jump to content
Die PEN, OM-D & E-System Community

Zoomen und Blitzen

Gunnar
Sign in to follow this  

Da habe ich experimentiert. Auf 1/30sec. gestellt und gezoomt während der Auslösung, den Blitz dazu (1/250sec). Das Bild wirkt fast wie ein Gemälde. Etwas unruhig aber interesseant. Das ist übrigens der Hauptplatz in Herrenberg bei Stuttagart. Servus aus München, Gunnar

Sign in to follow this  

Photo Information for Zoomen und Blitzen


Recommended Comments

Hallo Eine toller Effekt, nur der weiße Fleck neben der rechten Tulpe stört etwas. Ist das ein Vogel? *** VG Kurt

Share this comment


Link to comment

Hallo Kurt, ich habe mich auch schon gefragt was das für ein weißer Fleck ist. Ehrlich gesagt, ich habe keine Ahnung. Dann habe ich beschlossen, dass es eine Friedenstaube ist. Servus, Gunnar

Share this comment


Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Add a comment...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.